Tidsåtgång flyttstädning

Tidsåtgång flyttstädning

Tidsåtgång flyttstädning varierar mycket mellan olika objekt. Inget jobb är det andra likt. Så variationen är stor och beror på många olika faktorer. Att det skiljer mycket mellan jobben, skapar oss variation och det är alltid spännande. Skicklig personal levererar dig den tjänst du bokat.

Tidsåtgången vid flyttstädning

Många kunder vill såklart veta tidsåtgången vid flyttstädning. Frågorna kan vara många, det förstår vi på grund av all stress en flytt är. Man skall först tömma sitt boende, sedan skall då flyttstädningen utföras.

Då är det skönt att anlita oss och få mer tid till annat. Att vi sen har generösa garantier är en fördel. Skulle det bli någon anmärkning så ingår en nöjd kund garanti. Många städar själva och vill sedan att vi skall åtgärda deras missar. Detta gör vi ibland, men vill helst ta oss an hela uppdraget. Då slipper vi att checka av alla moment du gjort. Eftersom vi jobbar med speciella städlistor så missas sällan något.

Hinns flyttstädningen med samma dag?

Till största del så hinns flyttstädningen med samma dag. Objekten skall vara oerhört stora om två dagar behövs. Personalstyrkan anpassas efter de kvadratmeter som skall städas. Så du kan lugnt räkna med att din bostad är skinande ren efter oss. Vårt signum sätter vi alltid på alla våra uppdrag. Tidsåtgång för en flyttstädning är allt som oftast en dag.

Ibland kan det vara stora objekt, då lägger vi upp jobbet för att hinna allt samma dag. Fler personal servar då er. Att vara många städare fungerar bäst på större ytor. Vid små objekt så blir det trångt, efter att man dragit fram spis, kyl och frys.

Kan jag som beställare bidra till att minska städningens tidsåtgång?

Absolut finns det saker som du kan bidra med, för att minska tidsåtgången. Att se till att bostaden är tömd, samt att inget glömts på garderober eller andra ställen man inte ser. Ibland hittar vi både telefoner och surfplattor. Detta meddelar vi såklart isåfall. Genom att ni verkligen har tömt så kan vi lägga tid på att få flyttstädningarna klara.

De flesta som bokar har full koll på detta, men vid stressiga situationer kan det lätt glömmas bort. Tänk lite som att allt du berättar underlättar för oss. Kan vara att en dörr kärvar, en fönsterruta är sprucken. Allt värdesätter vi såklart.

Vad måste jag som kund göra innan flyttstädningen?

Som kund skall du avfrosta kylen och frysen och lämna dessa öppna. Ett varningens finger vill vi ge dig att undvika vattenskador. Tyvärr å lämnar många detta obevakat. Inte alls bra då det är litervis med vatten som kommer att rinna ut. Att ha full kolla på detta är vårt tips.

Att du också fyllt i alla eventuella portkoder och lämnat information så städteamet lätt hittar objektet är önskvärt. Så slipper vi lägga tid på att leta, det är viktigt att du tänker på detta redan vid bokningen. Det händer ibland att kvarters värdar har bytt namn på dörren, då är det bra att veta eventuellt nr eller vilken våning. Du som kund kan aldrig bli för tydlig i din bokning.